LegislatieRomaneasca.ro reprezinta un loc de intalnire pentru cu clientii si potentialii clienti, un loc in care partenerii se pot cunoaste si pot face primul pas spre o relatie de colaborare profitabila pentru toate partile.

Legislatie Romaneasca sta la dispozitia clientilor si vizitatorilor sai, oferindu-le, deopotriva, posibilitatea de a se informa si gasi solutiile software optime.

Intr-un mediu online ce abunda de informatie, in care utilizatorul de internet se loveste deseori de problema credibilitatii acesteia, Legislatie Romaneasca vine in intampinarea nevoilor de stabilitate si incredere, punand la dispozitia vizitatorilor sai, informatii corecte si verificate despre noutatile legislative prezentate in cadrul site-ului.

Avem peste 22 de ani de experienta in distribuirea sofwareului legislativ si venim in intampinarea dvs. cu o gama larga de servicii legislative.

Consideram ca meritati sa alegeti solutia care se potriveste cel mai bine nevoilor dvs.

Suntem bucurosi sa va ajutam cu training-uri la sediul dvs sau la distanta pentru toate serviciile noaste.

Programati un nou training astazi!

Echipa noastra de asistenta tehnica este aici pentru a lucra dupa orarul dvs.

Stim ca trebuie sa fiti gata la momentul potrivit si vrem sa va asiguram ca sunteti intotdeauna pregatit.

Sunati-ne intre 9:00 si 17:00 la 0720.528.028 si un membru al echipei noastre va fi gata sa va asiste.

LegislatieRomaneasca.ro este distribuitor autorizat pentru toate serviciile software dezvoltate de catre CTCE Piatra Neamt.

Oferim solutii web de ultima ora pentru buna desfasurare a activitatii in domeniul legislatiei.

Orice companie, institurie, autoritate, persoana fizica etc. are nevoie permanent sau la un moment dat de informatii legislative.

Accesul se realizeaza pe baza de Utilizator si Parola.

iLegis este cea mai completă și corectă bază de date legislativă din România, garanție oferită prin câștigarea procedurii de achiziție publică pentru Proiectul „Implementarea portalului N-Lex” lansată de către Ministerul Justiției în numele Guvernului României în vederea interconectării legislației României cu portalul legislativ oficial al Uniunii Europene, ca o obligație care revenea statului român prin Strategia Lisabona.

Legislatie Romaneasca acopera toata plaja din domeniul juridic prin aplicatiile iLegis, AvocatPRO, JuristPRO.

ALEGE ORIGINALUL – ALEGE iLEGIS Simplu. Puternic.

iLegis este construit pentru tine si ofera instrumente de top pentru a face cercetarea legislativa mai usoara si mai intuitiva.

Avocatii, Juristii, firmele de avocatura, barourile, notarii, economistii si multi altii din intraga tara au incredere in iLegis pentru accesul complet in legislatia actualizata.

Aplicatia ii ajuta pe avocatii si juristii vizionari sa navigheze mai rapid si inteligent prin legislatie.

iLegis foloseste tehnologia web responsive si poate fi accesata pe pe orice dispozitiv cu o conexiune internet, are o interfata intuitiva, fiind extrem de usor de utilizat si raspunde nevoilor imediate ale oricarui utilizator.

Include peste 20 de module si submodule gupate pe domenii cu numeroase instrumente, functionalitati si facilitati care asigura:

  • informarea corecta si la timp a utilizatorului privind atat actele normative din legilatie romanesca cat si din legislatia europeana;
  • posibilitatea de a monitoriza un act, o lista de acte sau chiar o tematica, alertele fiind atat in aplicatie cat si pe e-mail;
  • contine cea mai dezvoltata, variata si specializata baza de jurisprudenta si practica judiciara romaneasca si europeana, inclusiv jurisprudenta ANAF si CNSC;
  • module speciale pentru practicieni in domeniul juridic, cum ar fi: Corespondenta Coduri, Corespondenta Fiscala, Corespondenta Reculamente, Modele, Autorizatii, Dictionar, Definitii si Abrevieri, Clasificari;
  • documentare juridica prin monitorizarea permanenta a unui numar de 15 Reviste de specialitate in drept si extragerea celor mai importante opinii pe o anumita tema, formulate de reputati autori de drept;
  • module dedicate activitatii financiar contabile si pentru monitorizarea status-ului unor operatori economici in procedura judiciara de drept comun si spciala, cum ar fi: Corespondenta Fiscala, Jurisprudenta ANAF, Calendar Fiscal, Monitorizare firme in BPI, Legea Insolventei, Monitorizare Dosare in Instanta;
  • module create pentru specialistii in achizitii publice si pentru operatorii economici participanti la procedurile de achizitie publica, cum ar fi: Anunturile de achizitie publica din M. O. partea a VI-a, Ghid Achizitii Publice, Corespondenta Achizitii, Clarificari Achizitii.

AvocatPRO este o aplicatie web pentru gestiunea dosarelor de instanta.

Aceasta administreaza toate dosarele de instanta, precum si actele interne, petitiile si sesizarile, cu caracter necontencios, care se pot transforma automat in dosar de instanta.

Administreaza si gestioneaza documente, termene, costuri si activitati pe un dosar.

Dosarele sunt monitorizate în permanenta pe portalul just.ro si pe portalul ICCJ.

Importul dosarelor beneficiarului il facem automat. Toate dosarele noi ale beneficiarului vor fi incarcate in sistem de pe portalul instantelor si/sau din fisiere Excel comunicate de beneficiar.

Beneficiarul poate primi la cerere un raport lunar cu elemente noi (dosare noi si elemente noi din dosarele existente.

Aplicatia permite atasatea legislatiei care sta la baza formularii unei actiuni intr-un dosar de instanta, de asemenea a practicii judiciare si a jurisprudentei, precum si posibilitatea de a vizualiza istoricul unei societati in Buletinul Procedurilor de Insolventa, daca acesata este parte in dosar si are deschisa procedura insolventei, putandu-se ulterior si monitoriza.

Motorul de cautare contine multiple filtre intuitive si permite o interogare complexa a bazei de date fie pentru dosare, fie pentru anumite date din cadrul dosarelor in functie de diferite critetii: numar, an, parte, interval termen, obiect, instanta, complet instanta, avocat/jurist, stadiu, cost, debite etc.

Aplicatia oferta posibilitatea de a stabili automat starea dosarului daca au trecut cel putin 6 luni de la data ultimului termen (data pe care utilizatorul o poate alege) si nu mai exista alte acte procedurale pe dosar. Starea va fi afisata in functie de informatiile aparute pe portal, si anume finalizat, suspendat, perimat sau redeschis.

In aplicatie se permite alocarea drepturilor particularizate pe dosare (drepturi de aconsultare, modificare etc.) de catre administratorul contului pentru fiecare din colegii din subordine si de auditare a activitatii juridice litigiase, inclusiv pentru structurile teritoriale subordonate, din afara institutiei.

Aplicatia are un Calendar de evenimente care reprezinta agenda activitatilor si a termenelor dintr-un anumit interval (zi, saptamana, luna, per utilizator etc.). Prin intermediul acestuia se poate vizualiza situatia de asnamblu a institutiei/biroului sau a unui utilizator.

Termenele procedurale si atentionarile pot fi fixate prin alegerea date dintr-un calendar, ulterior utilizatorul fiind avertizat la deschiderea aplicatiei asupra necesitatii depunerii actelor in timp util la dosarul cauzei etc.

Pentru toate termenele din dosare, modificarile care apar pe portalul instantelor in dosarele monitorizate, precum si pentru atentionarile personalizate se trimit alerte e-mail si/sau SMS.

Aplicatia permite realizare de rapoarte complexe, de activitate, statistice la nivel de client/dosar: raport pe departament si utilizator, raport cu termene, raport de cost, raport configurabil in functie de materii, obiecte, stadii etc.

Aceste rapoarte pot fi exportate integral in Excel sau pot fi tiparite foarte usor.

Trasabilitatea dosarelor in cadrul biroului poate fi observata cu usurinta in fisa dosarului care rada inclusiv data, ora si minutul unei activitati pe dosarul respectiv, incepand de la introducerea acestuia in baza de data si repartizarea pe utilizator.

JuristPRO este o aplicatie web pentru gestiunea dosarelor de instanta.

Aceasta administreaza toate dosarele de instanta, precum si actele interne, petitiile si sesizarile, cu caracter necontencios, care se pot transforma automat in dosar de instanta.

Administreaza si gestioneaza documente, termene, costuri si activitati pe un dosar.

Dosarele sunt monitorizate în permanenta pe portalul just.ro si pe portalul ICCJ.

Importul dosarelor beneficiarului il facem automat. Toate dosarele noi ale beneficiarului vor fi incarcate in sistem de pe portalul instantelor si/sau din fisiere Excel comunicate de beneficiar.

Beneficiarul poate primi la cerere un raport lunar cu elemente noi (dosare noi si elemente noi din dosarele existente.

Aplicatia permite atasatea legislatiei care sta la baza formularii unei actiuni intr-un dosar de instanta, de asemenea a practicii judiciare si a jurisprudentei, precum si posibilitatea de a vizualiza istoricul unei societati in Buletinul Procedurilor de Insolventa, daca acesata este parte in dosar si are deschisa procedura insolventei, putandu-se ulterior si monitoriza.

Motorul de cautare contine multiple filtre intuitive si permite o interogare complexa a bazei de date fie pentru dosare, fie pentru anumite date din cadrul dosarelor in functie de diferite critetii: numar, an, parte, interval termen, obiect, instanta, complet instanta, avocat/jurist, stadiu, cost, debite etc.

Aplicatia oferta posibilitatea de a stabili automat starea dosarului daca au trecut cel putin 6 luni de la data ultimului termen (data pe care utilizatorul o poate alege) si nu mai exista alte acte procedurale pe dosar. Starea va fi afisata in functie de informatiile aparute pe portal, si anume finalizat, suspendat, perimat sau redeschis.

In aplicatie se permite alocarea drepturilor particularizate pe dosare (drepturi de aconsultare, modificare etc.) de catre administratorul contului pentru fiecare din colegii din subordine si de auditare a activitatii juridice litigiase, inclusiv pentru structurile teritoriale subordonate, din afara institutiei.

Aplicatia are un Calendar de evenimente care reprezinta agenda activitatilor si a termenelor dintr-un anumit interval (zi, saptamana, luna, per utilizator etc.). Prin intermediul acestuia se poate vizualiza situatia de asnamblu a institutiei/biroului sau a unui utilizator.

Termenele procedurale si atentionarile pot fi fixate prin alegerea date dintr-un calendar, ulterior utilizatorul fiind avertizat la deschiderea aplicatiei asupra necesitatii depunerii actelor in timp util la dosarul cauzei etc.

Pentru toate termenele din dosare, modificarile care apar pe portalul instantelor in dosarele monitorizate, precum si pentru atentionarile personalizate se trimit alerte e-mail si/sau SMS.

Aplicatia permite realizare de rapoarte complexe, de activitate, statistice la nivel de client/dosar: raport pe departament si utilizator, raport cu termene, raport de cost, raport configurabil in functie de materii, obiecte, stadii etc.

Aceste rapoarte pot fi exportate integral in Excel sau pot fi tiparite foarte usor.

Trasabilitatea dosarelor in cadrul biroului poate fi observata cu usurinta in fisa dosarului care rada inclusiv data, ora si minutul unei activitati pe dosarul respectiv, incepand de la introducerea acestuia in baza de data si repartizarea pe utilizator.

Facilitati iLegis

Cautare eficienta

Cautare in toata baza de date legislativa, interogand simultan pana la 5 module, cu ajutorul unui motorului intern de cautare

Mai mult decat un partener....

Posibilitatea utilizarii unor criterii de cautare si selectie multiple, dupa: tematica, subtematica, tip act, data publicarii sau intervalul in care a fost publicat, numarul actului sau un interval de numere, emitent, publicatia in care a aparut, dupa cuvinte cheie in mod exact sau aproximativ, la nivel de paragraf, dupa o anumita expresie, starea actului normativ (in vigoare, abrogat, etc.), data aparitiei in Monitorul Oficial etc.;

Interconectarea documentelor din surse externe

Legături între documente cu posibilitatea de a vizualiza interactiunile unui act normativ cu alte acte normative prin care se aduc modificari, completari, abrogari sau reglementari ale actului normativ, cu posibilitatea afisarii fisei unui act normativ si cu posibilitatea de a vizualiza jurisprudenta/doctrina referitoare la un act normativ.

Forma actului normativ

Forma actului normativ la o anumită dată cu posibilitatea de a vizualiza forma fiecarui act normativ la date cuprinse in perioada publicarii actului normativ (respectiv introducerii acestuia in baza de date) si data curenta. Aceasta forma trebuie sa cuprinda toate modificarile, completarile sau abrogarile actului normativ de la intrarea acestuia in vigoare si pana la data solicitata, precum si notificarea/prezentarea temeiului legal modificator;

Tiparirea documentelor

Posibilitatea de tiparire directa din act a textului selectat sau a textului integral, tiparirea listei de legaturi a unui act, tiparirea textelor actelor dintr-o selectie, tiparirea titlurilor actelor dintr-o selectie;

Organizare eficienta

Gruparea listelor de acte normative cu posibilitatea de a aranja orice lista de documente, indiferent de modul prin care a fost obtinuta, dupa urmatoarele criterii: data aparitiei, data aparitiei publicatiei, in ordinea numerelor actelor;

Datorita usurintei de administrare, suita software iLegis va deveni foarte curând partenerul tau de incredere.

Export documente

Posibilitatea de a exporta un fragment de text in format *.doc (MS Word), sau a intregului act in forma in care este afisat pe ecran;

Monitorizarea actelor

Posibilitatea vizualizarii actelor in mod hipertext, inclusiv a imaginilor continute de acestea, titlul actului, monitorul in care a aparut actul, emitentul actului, legaturi cu acte din modulele aplicatiei (jurisprudenta, comentarii, doctrina, dictionare), starea actului, legatura cu actele anterioare si ulterioare (abrogari, modificari, completari, etc.), evidentierea articolelor abrogate, modificate, completate etc., vizualizarea simultana a doua acte.

Vizualizarea documentelor in paralel

Posibilitatea vizualizarii unui act normativ din legislatia romaneasca in paralel cu un act din legislatia Uniunii Europene, daca intre cele doua acte exista legaturi.

Facilitati AvocatPRO / JuristPRO

Informare in timp real

Alerte automate prin e-mail si/sau SMS pentru orice modificari aparute pe portalurile justitiei in cadrul dosarelor de instanta monitorizate.

Dosare online

Posibilitatea de a importa dosare direct de pe portalul instantalor cu toate elementele acestora, cu alocare directa pentru fiecare utilizator.

Legislatie atasata dosarului

Posibilitatea adaugarii legislatiei, a jurisprudentei si a practicii judiciare relevante pentru o cauza, preluate din aplicatia iLegis si alocate dosarului in lucru.

Urmarire BPI

Posibilitatea de a verifica daca o societate comerciala, parte intr-un dosar, este sau nu in insolventa. In cazul in care firma are deschisa procedura insolventei, se pot vizualiza toate datele din BPI pentru aceasta. Ulterior, chiar daca procedura insolventei este deschisa sau nu, societatea poate fi monitorizata, iar utilizatorul va primi alete e-mail in momentul in cate acea societate are o aparitie in BPI.

Personalizare

Fiecare camp al aplicatie este editabil, utilizatorul avand posibilitatea de a introduce date suplimentare fata de cele preluate direc de pe portal: debite, cheltuiei, observatii etc.

Documente virtuale

Utilizatorul are posibilitatea de a introduce documente prealabile sau chiar elemente de dosar, aplicatia are legatura directa si cu instantele care scaneaza documente.